+48 794-581-260
serwis@scenymobilne.pl
SpeedMobileStage projektuje i buduje swoje mobilne sceny tak aby działały przez długie lata.
Lecz w przyszłości możesz potrzebować naszej pomocy.
Dlatego posiadamy doskonale zaopatrzony magazyn części zamiennych. 95% części eksploatacyjnych do naszych scen mobilnych posiadamy u siebie, co znacząco skraca czas ewentualnej dostawy. Dla wygody użytkownika stworzyliśmy KATALOGI CZĘŚCI naszych scen. Katalogi do pobrania w dziale „pytania i odpowiedzi ” poniżej.
Świadczymy usługi serwisowe i kontrolne według programu „PROTECT SERWIS” . Program to cykl okresowych , dobrowolnych badań kontrolnych twojej sceny. Program servisowy ma na celu ustalić ogólny pozom bezpieczeństwa sceny mobilnej . Więcej o programie – poniżej.
Jeśli przesuniesz przecinek o 2 miejsca w lewo, to otrzymasz wynik 3,0. Ta wartość odpowiada temu samemu ciśnieniu wyrażonemu w barach. A więc manometr (przyrząd do pomiaru ciśnienia) może pokazać nie więcej niż 3,0 bara.
Co do regulacji hamulców to trzeba by zacząć od rozebrania bębnów oceny zużycia ew. wymiany uszk. części a przede wszystkim nasmarowania mechanizmu rozpieraka i regulacji. Dotyczy to przyczep o znacznym przebiegu lub wieku.
Następnie podnosimy przyczepkę aby koła się obracały i regulujemy odstęp szczęk od bębna (w zależności od producenta pierścień zębaty wewnątrz albo śruba regulacyjna od strony podwozia) . Na początek rozkręcamy regulacją szczęki aby zablokować koło następnie luzujemy do momentu kiedy koło zaczyna się swobodnie obracać jednak obcieranie szczęk o bęben ma być lekko słyszalne. To samo robimy z drugiej strony. UWAGA przy regulacji kręcimy kołem do przodu zgodnie z kierunkiem jazdy. Następnie doregulowujemy ew.różnicę w sile hamowania kół. Najprościej: koła w powietrzu, zaciągamy ręczny minimalnie i sprawdzamy czy koła obracają się z równym oporem. Jeśli trzeba lekko podciągamy na regulacji słabszą stronę lub luzujemy silniejszą. Ten zabieg nie zawsze jest konieczny, gdyż knott wdraża jako standard szczęki hamulcowe ANS z automatyczną regulacją.
Następnie tak podciągamy linki cięgnem aby nie miały dużego luzu (wstępnie) na orczyku łączącym linki z cięgnem. Należy sprawdzić po tej regulacji czy koła obracają się swobodnie, jeśli nie to naciągneliśmy za mocno. Co do regulacji działania hamulca podczas jazdy to najlepiej ustawić to podczas próby drogowej, tzn podczepiamy przyczepkę i znajdujemy kawałek prostej mało uczęszczanej drogi i próbujemy hamować. Tak regulujemy naciąg już samego cięgna aby zablokowanie kół w przyczepie następowało przy naprawdę ostrym hamowaniu. POWODZENIA
Kolejnym bardziej kłopotliwym dla złodzieja wynalazkiem jest blokada na koło. Jest trudniejsza w montażu i przechowywaniu ale coś za coś.
Lecz naszym zdaniem najbardziej niezawodne jest AUTOCASCO w duecie z parkingiem strzeżonym.
Proponujemy wyposażyć się w zestaw naprawczy do samodzielnego łatania plandek. Znajdując się z dala od warsztatu będziesz mógł w wyjątkowo prosty sposób zaoszczędzić czas i pieniądze. Łata do samodzielnego naklejenia jest prostym i popularnym narzędziem, który zawsze powinieneś mieć pod ręką w trakcie pracy ze sceną.
Poziom oleju w zbiorniku po całkowitym złożeniu sceny kiedy przyczepa stoi w poziomie- powinien być widoczny ponad wskaźnikiem max lub w górnym oczku zbiornika (w zależności od modelu zbiornika hydraulicznego).
Rozwiązaniem tego problemu jest wymiana uszkodzonych lub zużytych sprężyn gazowych, które podtrzymują podesty.
POLSKA
© 2016 www.scenymobilne.pl | Wszelkie prawa zastrzeżone.